Smile.

Jaha, sa lange holl min positiva dag i sig...naja, jag maste fa detta ur mig!

Jag fullkomligt HATAR nar folk sager typ: Smile! What's wrong with you eller gor en fanig gest eller min som pavisar att man ska le. Va fan, maste jag le och vara glad hela tiden? Detta irriterar mig enormt. Argh!!

En kille gjorde precis detta och jag ville bara flyga upp fran stolen, roundkicka han i fejan foljt av en serie smallar som fick hans ansikte att svullna upp till oigenkannerlighet! Da skulle jag le.

Sadarja, nu kanns det battre.

Undrar om jag ar lite spand idag...


Fx

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ah... jag hatar det! Man ler val om man ar glad, inte fan blir man gladare av nan sager at en att man ska le. Irri.

2007-11-21 @ 13:04:30
Postat av: Frida

Precis, jag blir bara forbannad. Och denna kille (tell you tomorrow) haller jamt pa och kommenterar att jag ser sur ut osv. Han kommer alltid och stanger av min dator och larvar sig for att fa uppmarksamhet. Jo, men det ar ju skitkul! NOT! Jag irriterar mig nog mest pa honom kanske...

x

2007-11-21 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0