Sweden, here I come!

Hej pa er alla vanner.

Imorgon bar det av till Sverige! Gud sa harligt. Jag ar sa trott pa allt nu och behover verkligen en break! Jag ska bara slappa, halsa pa er vanner, ga till tandlakaren, sola och klippa mig!

Helgen var av det lugnare slaget. Ni vet ju redan mer eller mindre vad som hant. Pa fredagen var det fyrverkerier overallt och det har fortsatt hela helgen, Guy Fawkes ni vet.
Detta kort tog jag fran mitt fonster i Fredags kvall:



Igar traffade jag Laura i Putney pa lunch. Det var jattetrevligt, fin dag och god mat! Sen kollade jag pa The X-Factor med tararna rinnande som vanligt. Pa kvallen kunde jag inte sova efter en large Mocha vid fem. Klantigt.

Har kommer nagra fler kort fran Lordagen.



image152
Elinor is giving me evils...

Nasta bild gillar jag men Neal (Tarzan) lyckades blurra den...

image153

Best friends!

Fx

Kommentarer
Postat av: Elinor

Det blev ju fina bilder. Jag kanske lite tarzan ut pa kortet i mitten dock.

2007-11-05 @ 17:36:02
Postat av: Ann

Fina bilder det blev...Elinor, du får sluta upp med o se ut som en bitch! =P

2007-11-06 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0