Tomten

image130Nu ar det inte langt kvar till Jul. Jag vet att det bara ar 1 November men tiden gar fort och snart star man dar och maste inhandla en massa presenter sa det ar bast att borja fundera. Vore bra med lite tips. Vad onskar ni er av tomten i ar? Jag har onskat mig nya sangklader med satin tyg av mamma for dom ar sa underbart skona att sova i, fast dom kostar lite mer an vanliga gjorda av bomull sa darfor passar jag pa att onska mig det i julklapp. Sen har jag faktist inte onskat mig nagot mer. Jag tror dvd:er ar en bra julklapp for det ar ju nat dom flesta gillar skulle jag tro. Det gor i alla fall jag, jag alskar att foroka min dvd samling. 

Bilden: Patrik (lillebror) igar

Ex


Kommentarer
Postat av: Frida

ok, men vem ar han till hoger? hahahahahaha...

2007-11-01 @ 17:41:27
Postat av: Ann

Åååh, ska man redan skriva önskelista =)
Då ska jag ta o göra det idag...

2007-11-02 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0