Underhallning

image136Det var svart att fa en bra bild pa Robyn igar eftersom det var morkt och vi stod en bit bort sa det har ar nog den basta bilden jag lyckades ta. Det var kul att see Robyn live men jag kande mig ganska trott mot slutet eftersom vi fick sta och vanta sa lange innan hon kom pa scenen. Sen som Frida sa at vi bara socker till middag sa det gjorde nog sitt det ocksa. Sa ikvall blir det en riktigt middag med potatis, gronsaker och quorn bitar.

Jag har precis kommit hem fran skolan och kanner mig helt slut. Pa fredagar har vi tre lektioner, och franska ar min sista lektion sa det ar valdigt mycket information pa en dag. Forsta lektionen, Cell Science, var jatte kul. Lararen som undervisade idag ar mer som en underhallare an en larare. Vi har lektion i en stor gammal teater sal sa lararen star pa scenen och pratar, och idag holl han pa och fjanta sig och drog upp folk pa scenen och stallde sig pa bordet och alla skrattade och appladerade.



Ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0