Vilken dag!

Idag ar en bra dag for det ar FREDAG! Hurra!

Igar traffade jag och Elinor upp brorsan och co pa So-Bar efter jobbet. Det var ganska mycket folk, hog musik och valdigt ljust sa inte det ultimata. Men vi hade ganska trevligt. Simon motte upp och vi kakade lite halvdalig mat men it served its purpose och det var ju huvudsaken! Vid tio brot vi upp, Elinor akte hem och vi andra tog bussen till Pitchers & Piano som ligger nara mitt hus. Dar var det mycket trevligare med livemusik och skona soffor. Vi tog en drink dar innan vi traskade hem. Jag var ganska berusad vid det laget...

Idag har vi ganska mycket att gora sa jag ska val fortsatta jobba....

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0