Vintage.

Nu nar jag var hemma hos mamma och pappa sa passade jag pa att ga upp pa vinden. Vi bor namligen i min farmor och farfars gamla hus som mor och far kopte nar min farfar hade gatt bort och min farmor inte langre kunde skota huset da hon sorgligt nog drabbats av Alzheimers. Jag hittade lite gamla godsaker fran nar jag var liten men aven tva gamla klanningar som passade mig perfekt. De ar verkligen riktiga vintage klanningar fran 60-talet, gjorda i Sverige. Coolt tycker jag. Idag har jag pa mig en av dom, jag har piffat upp den lite med ett brett balte i midjan och stora orhangen. Den har verkligen gjort succe och jag har fatt manga komplimanger idag for den. Jattekul tycker jag!

f x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0