Yesterday...

...all my troubles seemed so far away....Ny Manad, nya tag! November och 17 grader varmt enligt prognosen. Global warming eller?



Igar var det ju romantic birthday dinner, my treat! Jag var ju orolig att det skulle kosta skjortan...och det gjorde det. Det var en jattemysig restaurang. Inte for trangt, perfekt belysning och livemusik. Toppen. Vinet var underbart, maten var inte fantastisk men valdigt god. Men....efteratten...OH MY GOD!! Sa har var det, det fanns fyra efterratter: Chocolate and cherry fondant, Lemon tart, Vanilla Cheesecake och Creme brulee, MEN...man kunde ocksa valja: ALL OF THE ABOVE!!! Nar jag sag det fick jag hjartklappning och bonade och bad Simon att vi skulle valja det. Men han gick inte med pa det. Istallet valde vi en Cheesecake och en Creme Brulee som vi at halva var av och jag kan lova att det var de basta efterratter jag nagonsin haft i HELA MITT LIV!! Och dom som kanner mig vet att jag har atit my fair share av efterratter! Satisfaction!
Sen gick vi hem och.....

All is good.

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0