A night out

Jag gick aldrig pa middagen, jag kom senare och drack drinkar i stallet. Vi gick ut i Soho, gay distriktet i London, och det blev en lyckad kvall. Jag har bara gatt ut med Luis och Kai en gang forut, trots att vi nu har pluggat tillsammans i over ett ar. Pete skulle egentligen ocksa komma men han var tvungen att jobba.

image114
Jag och Kai dricker champange.

image115
Senare pa kvallen gick vi vidare till en bar med dansgolv och dansade lite. Pa bilden ar det Luis (fodelsedags barnet), hans kompis Mark, Kai och jag.

Senare mot natten blev hostan for mycket och jag var tvungen att aka hem. Det kanns ganska pinsamt att sta och hosta inne i en bar.

Klockan tolv idag ska jag mota Frida pa King's Road och vi ska fika pa Paul's som har varlden godaste tartor, sen ska Frida leta present till Simon och jag ska hjalpa till..

Idag har vi en extra timma att anvanda. Jaa.

Ex

Kommentarer
Postat av: Lillkussen :P

gumman du ser lite lullig ut :D

p.s jag har mailat dig minst två gånger, jag vet inte men dem kanske inte kommer fram ? du kan ju kolla:)

Sköt om er! / z

2007-10-29 @ 10:59:59
Postat av: Elli

Zandra maila min vanliga mail: [email protected]. Kram

2007-10-29 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0