Back to work

Jaha da var det torsdag igen. Tillbaka pa jobbet. Forra aret jobbade jag onsdagar, men jag tror att jag foredrar att jobba torsdagar for da ar det bara en dag kvar tills helgen. Yippi. I helgen maste jag dock plugga, men det ar okej. Det inget jatte tungt arbete jag har framfor mig. Sager jag nu ja.. sen sitter jag dar med panik nasta vecka. Jaja... men pa lordag ar det i alla fall fest. Fridas fest. Sa da ska jag roa mig. Neal ska hem till Nottingham over helgen sa han kan inte komma. Men han ar nog glad att aka hem och traffa sin familj.

Idag har jag pratat en massa om nyar med mamma och Neal eftersom jag ska hem da, sa nu borjar jag fundera pa det. Vad ska jag gora pa nyar i ar? Precis som Frida som dromde om jul och julgranar eller vad det nu var. Sa jag sager samma som henne; kara vanner vad hander pa nyarsafton?

Jag har upptackt att fler som jag (vi) kanner har borjat lasa vara blogg. Vad kul. Kanske for att vi tjatar om det? Hehe.. Fick ett mail av Sofie som sa att hon hade kollat in varan blogg och sett att jag hade varit pa semester osv. Det ar val roligt att alla kan hanga med om vad som hander? Det tycker i alla fall jag. Sen hade lill kussens kompis Linn skrivit i kommentars faltet att hon hade last vara inlagg om London shopping som hon tyckte var valdigt bra eftersom hon ska snart till London. Vad kul att dom kom till anvandning for nagon=) Linn (om du laser detta) du kan alltid ringa eller maila eller sa om du behover hjalp med nat, om du gar vilse eller sa..hehe. Det ar bara att fraga Zandra efter mitt nummer.


Ungefar sa har sag London ut i morse.
Dimma dimma... nastan lite kusligt.


Ha en bra dag kara lasare.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0