Blogg beroende

Jag behover inspiration. Nu har jag suttit och skrivit pa mitt arbete i en timma ungefar, men det kanns inte som det blir riktigt bra. Sen kollar jag mailen, laser aftonbladet och kollar bloggen och sa blir det inget gjort. Folk sager att dom har blivit facebook beroende, jag och sakert Frida ocksa har blivit blogg beroende i stallet. Det ar kul att ga in och kolla statistiken, kommentarerna och vad Frida har lagt upp for nytt sen sist. Sen ar det ju ett record for en sjalv vad man har gjort den senaste tiden. Det basta ar att vanner och andra bloggare kommer in och laser och kommenterar.

Nej nu far jag rycka upp mig och satta fart pa maskineriet!


E ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur fick du dit hjartat? Hej.

2007-10-30 @ 17:39:07
Postat av: Elinor

Jag bara kopierade det. Kopiera mitt hjarta sa kan du anvanda det i ett inlagg om du vill.

2007-10-30 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0