Bonjour

Nu har jag antligen lamnat in mitt arbete som jag hade san angest over. Puh... sa nu kan jag andas ut. Nu maste jag bara hem och ova lite franska ikvall sa jag slipper skammas pa franska lektionen i morgon. Om jag sager "Je sui etudiante en nutriatian" forstar ni vad jag sager da?

Jag sager nastan varje helg att nasta helg ska jag ta det lungt och inte slosa en massa pengar, inte planera in en massa och bara ta det lungt. Men sen nar det borjar narma sig helgen sa dyker det alltid upp nat. I helgen ska jag pa fodelsedags middag. Det ar Luis fran min klass som fyller ar, han fyller ar idag men vi ska ut och ata och fira honom pa lordag i stallet. Sen maste jag nog ga till gymmet bade lordag och sondag eftersom jag bara har varit dalig pa det den har veckan, och jag tror inte att jag kommer ga dit i morgon heller.

Ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0