Books.

Som vi har skrivit forut sa gillar ju bade jag och Elinor Camilla Lackberg och Stieg Larssons bocker. Jag har bara Predikanten men Elinor har de andra. Nar jag var i Sverige i somras sa kopte jag en av bockerna till henne, men jag laste den sjalv forst. Skicket hon fick boken i var inte det basta, kanterna var notta, den var fargad rosa efter att ha legat i min strandvaska med min bikini och var i allmant daligt secondhand skick...
Nyligen lanade jag Stieg Larssons Man som hatar kvinnor och ska nu lamna tillbaks den nar jag inser att jag sjalv inte skulle vilja kopa den for 1kr pa en antikvariat... ojoj.



Tors man fraga om man far lana en bok...? Elinor? Far jag?

Fx

Kommentarer
Postat av: Elli

Du glomde namna att nagra utav sidorna ramlade ut nar jag skulle lasa boken.... hmph.

2007-10-03 @ 16:09:47
Postat av: Frida

Sorry...Kan jag lana? Kan du ta med imorgon. Jag ska be mamma kopa dom nar hon kommer sa kan jag ta dom gamla sa kan du fa nya!!
Ville du gora nat i helgen eller undviker du mig...?
Har ar det ganska lugnt. Har bokat tarre till festen imorgon. Vad ska du ha pa dig?
Kram

2007-10-03 @ 16:30:19
Postat av: Elli

Jag har inte mina Stieg Larsson har, dom ar i sve. Dessutom ar det bocker inte pockets. Tror inte att dom
har kommit ut i pocket an. Helgen, jag ska till Neals kompis fodelsedags fest pa lorsdag kvall. Vi kan val prata om det i morgon pa jobbet. Kram

2007-10-03 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0