Breakfast

Min forkyldning vill inte ga over. Den har snarare blivit varre, jag bara hostar och hostar. Det ar inte sa roligt. I kvall ar det dessutom Luis (fran uni) fodelsedags middag som jag har lovat att komma pa, fast just nu kanner jag mig inte pa topp for att ga ut ikvall. Men jag har ju hela dagen pa mig att vila sa ikvall hoppas jag att jag mar battre. Jag kanner att jag maste ga ikvall hur som helst. Pa tal om ingenting, franskan gick battre igar an forra gangen, fast jag ar fortfarande kass pa uttal. Luis daremot som ar fran Brasilien har jatte latt for sig att ta till sig franskan, men det ar for att hans sprak liknar franskan mer an vad svenska gor.

Snart ska vi ga ut och ata frukost. Neals kompis fran Nottingham ar i London over helgen och snart kommer han hem tills oss da ska vi ga och leta pa nat frukost stalle. Vi gar aldrig ut och ater frukost sa det ska bli trevligt. Formodligen kommer dom att ata "English Breakfast "(bacon, agg, toast och korv) , och jag kommer sakert inte gilla nat och ata en yogurt eller sa. Men jag ar inte sa hungrig jag vill mest ha en kaffe eller te.

Ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0