Brilleslange...

Japp, nu ar man officiellt en brilleslange som Cilla sa fint uttrycker det.  Tess var med mig till Visionexpress och hjalpte mig att hitta ett par fina bagar. Mina favoriter blev till slut, efter manga provningar, ett par fran Armani. Hela kalaset gick pa £214 vilket inte var sa farligt tycker jag! Jobbet hjalper till med £50 sa jag tycker jag kom billigt undan. Da fick jag nan form av forsakring med ocksa. Jag ar ganska nojd. Sa har ser jag ut:



image90

Vad tycker ni?

Kram F

Kommentarer
Postat av: Cilla

JEZUS!!!
Du ser ju helt seriös ut nu!!!
Hoppas bara den gamla vanliga bitchen finns kvar därbakom ;-) Jättesnygga!
Ha en asrolig helg, själv ska jag Linnéa och Emilia ut på skogsäventyr!
Kram kram

2007-10-12 @ 14:53:31
Postat av: Mia

Shit, du ser ju grymt bildad o seriös ut!
De passade dig jättebra, jättefint gumman!

Trevlih helg!

Kram

2007-10-12 @ 15:44:47
Postat av: Frida

Tack vad ni ar snalla!!!

Puss

2007-10-12 @ 17:57:09
Postat av: Sia

Vad fin du är i glasögon!!

2007-10-15 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0