Cravings.

Igar pa min lediga dag at jag resterna av Beths kottfarssas (gjord pa quorn) och spaghetti. Till middag gjorde jag en 4 bean salad. Hur enkelt som helst, ska val egentligen vara en sidesalad men jag hade ingen huvudratt. Jag slangde alltsa ihop chickpeas, cannelinibeans, butterbeans och lentils tillsammans med finhackad rodlok och massor av vitlok, salt och peppar! Valdigt gott men jag tror att jag kommer att fisa en del imorgon...

Idag har jag kant hela morgonen att nat saknats, jag insag inte vad det var tills jag forstod att det var mitt fredagstreat! En almond/chocolate croissant! Jag skickade ivag tva pojkar till affaren och nu ar de tillbaks med en almond/cherry croissant. Yum! Jag ar mig sjalv igen!



Fettbomb javisst, but who cares? It's FRIDAY!!!

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0