Franska?

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har haft franska lektion! Oh my.. Det var jatte svart saklart. Jag har aldrig pluggat franska i hela mitt liv och jag vet endast nagra fa ord pa franska. Jag har alltid velat lara mig franska, eller inte alltid men sen jag flyttade till London. Det var namligen sa att nastan alla manniskor jag forst larde kanna i London var var fran Frankrike. Jag bodde med en kompis, Coco, som ar fransk i ett ar och vi umgicks hela tiden da sa jag vande mig vid att hora honom prata franska hela tiden. Sa jag larde mig lite fran honom och kande att jag skulle vilja lara mig prata spraket. Sen nu har jag chansen att gora det. Men jag vet inte om jag kommer att klara det? Jag har jatte svart for spark i borjan. Jag maste kampa hart om jag vill lara mig, men jag vet inte om jag har ork och tid till att gora det? Jag ska tanka pa saken i helgen, sen maste jag bestamma mig. Vad tycker ni? Ska jag go for it eller inte?



Ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0