Fredag!

Hej hej!! Har ni saknat mig? Nehej....inte det...

Jag hade en helt underbar och superslapp dag igar...jag vagar nastan inte beratta vad jag gjorde for det ar lite val slappt!! I Onsdags kvall gick jag och hyrde Prison Break season 1. Jag kollade inte pa det pa kvallen for Beth hade lagat middag och vi kollade pa Ugly Betty. Jag somnade visserligen strax innan tio...

Igar vaknade jag vi nio. Da gjorde jag aggfrukost och sen drog jag pa forsta avsnittet. Sen gick det non-stop i 13 timmar...Haha. Vilken loser va?! Men bra var det!

 

Hur ar det nu? Ar Wentworth Miller gay? Fan om han ar det for jaklar vad het han ar. Jag tror inte jag skulle gilla serien sa mycket om det inte var for honom. Peter Stormare ar faktiskt valdigt bra tycker jag!

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0