Good Mood!

Idag ar jag pa ett stralande humor, se hur lange det haller i sig! Nej da, nu ska vi vara positiva!! Idag ar det fredag och det ar alltid harligt, tva langa lediga dagar att se fram emot.


Ikvall ska jag traffa Simon. Vi ska pa drinkar i Notting Hill, jag hoppas vi hittar nat stalle som erbjuder Espresso Martinis, fy fasen vad gott. Imorgon ska jag och Beth fixa iordning lite i lagenheten, sen kommer att par av hennes kompisar over. Jag ska till Elinor, vi ska gora drinkar och se dra till Clapham till Neals kompis fodelsedagsfirande.
Sondag har jag inte bestamt mig for vad jag ska gora an men formodligen recover, kanske aka till Sylwia, annars bara ta det lugnt och stada eftersom Tess kommer pa torsdag! Vad ska ni gora?

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0