Green tea

Idag kommer det en massa viktiga manniskor till jobbet, en massa VIPare. Sa chefen ar helt uppe i varv. Hon ringer till oss tjejer pa andra sidan (en annan byggnad) och mailar om att vi ska se sa glada och fina ut idag osv osv. Jag hade precis min morning break och jag fick mer eller mindre slanga i mig mitt apple och min cappuccino eftersom chefen ringde och sa att alla vipare skulle komma over hit klockan 11 och da maste alla sitta pa sina platser. Ja herregud. Klockan ar nu 11.10 har och inga vipare i sikte.
Jag hade egentligen tankt att endast dricka gront te idag, men sen blev den en kaffe i alla fall. Jag ar ocksa lite forkyld och hostig som alla andra verkar vara just nu, sa igar drack jag ca 5 koppar gront te med honung. Honung for att lugna halsen och gront tee for alla antidoxidanter som hjalper mig att bli frisk igen. Fast cappuccino ar gott ibland. Jag alskar att fa Cappuccino med Baileys till dessert nar jag ar pa resturang, mums.

image111

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0