Helg.

Mamma fixar!

Helgen som var var mycket trevlig. Foljande hande:

I Fredags motte jag upp Simon efter jobbet, vi tog ett glas vin hemma innan vi gick till Wagamama och at. Efter det gick vi pa en drink innan vi gick hem och kollade pa TV. Pa Lordagen promenerade jag hem, det tog en timma. Sen at jag brunch innan jag och Beth drog igang och storstadade hela lyan. Fy fan vad jobbigt. Men det blev rent och fint.
Jag drog hem till Elli pa kvallen, vi drack vin och sen gick vi ut i Clapham, det var en trevlig kvall. Idag ar lilla flickan sjuk. Stackare!

Igar reparerade jag skadorna alkoholen hade gjort pa min kropp. At pizza och choklad och drack dietcola. Simon kom over pa kvallen, jag lagade "Bangers and mash" at honom. han verkade nojd. Sen kollade han pa rugbyn och jag laste skvaller.

Idag ar det alltsa mandag igen...otroligt!

Kram F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0