Helg.

Jaha, da var det Mandag, ny dag, nya tag!

Har haft en fantastisk helg. I fredags var jag och Tess ute pa Chateau 6, sen blev vi lurade av Simon att komma hem till honom pa fest. Jovisst, tjena, nar vi kom det bestod festen enbart av han och hans flatmate Alex. Men vi hade jattetrevligt och traskade hem vid 8 pa morgonen. Walk of shame kunde man lugnt saga.

Vi tog en sightseeing tur runt London pa lordagen, det var trevligt men vi var ganska slitna.



Sen akte vi hem och tog en nap. Efter det var det bara att borja gora sig iordning igen.

Vid halv atta borjade folk komma. Vi hade det sa trevligt.

Snacks!

image96Tess, Johanna och jag!

Laura and Elinor.

Foljande tva bilder ar inte lika smickrande...Lite fyllehungriga blev vi allt...

image98Jag och Beth slukar chirre.

"Fingers in the cookie jar..."

Gardagen var supermysig. Jag vaknade tidigt for att folja med Tess till Victoria station. Vi har haft en sa himla bra helg och det var trist att hon skulle aka!
Val hemma igen lade jag mig i sangen igen bredvid Simon. Slumrade till en timma, valdigt skont.
Vi tog tag i vara liv vid halv tva, akte till Fulham och hyrde film och kopte lunch. Sen slappade vi och hade det mysigt till Simon akte hem vid halv sju. Han skulle kolla pa rugbyn. Jag och Beth stortjot nar vi kollade pa the X-Factor. Dom skulle namligen bestamma vilka som skulle fa stanna och vilka som skulle aka hem...det var sorgligt!!!

Hur har er helg varit?

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0