Hello Hey!

Hello hey, what's your name? I need to know...(hello) Now I found you my mysterious boy.

Minns ni? Victoria Silvstedt, 1999. Andra gamla harliga dangor ar val systrarna Graafs "You got what I want (baby) fran 1998 och The Final Countdown med Europe och Joey Tempest.  Sverige bidrar med mycket fantastisk musik till utlandsexporten....Verkligen att gora sig ett namn pa varldskartan....

Jag ar tillbaks pa jobbet efter en dags sjukdom/ledighet. Vilade hela dagen igar for jag kande mig valdigt risig. Det gor jag forfarande men det ar bara att bita ihop och komma igen...

Ikvall blir det drinkar efter jobbet med tjejerna, sen ska jag traffa Simon.

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0