Host i London

image116Nu har jag varit till Westminster Libraries & Archives och lanat tva bocker om Human Nutrition och en historie bok om England under andra varldskriget. Tro det eller ej men den tredje boken ar enbart for personligt intresse. Jag tycker det ar intressant och kul att se foton och lasa om saker fran forr. I den har boken ar det en massa bilder pa hur London sag ut innan och under kriget. Det ar aven reklam bilder och tidnings artiklar fran den tiden.
Det hander inte sa mycket spannande i mitt liv just nu sa jag har inte sa mycket att skriva om. Men jag tog i alla fall en bild ifran mitt fonster for att visa vilket vackert host vader vi har i London idag. Jag har dessutom lart mig hur man lagger in bilden brevid texten. Jag laste om det pa design-bloggen hur man skulle gora. Visst blev det fint?



Kram E

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh nu vill jag inget hellre än att komma bort från regnet till underbara london igen.. ha en bra dag! och tipsa mig gärna om bra filmer :)

2007-10-30 @ 15:16:14
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0