Host

God morning!

Det ar jatte fint hostvader har idag. Solen skiner och parken ar full av gula lov. Jag ville ta kort i morse nar jag gick igenom parken, men jag har ingen kamera med mig idag. Det kanns mycket lattare att ga till jobbet nar vadret ar som idag, an nar det ar regn och rusk.

I veckan har jag haft plugg-panik eftersom jag hade tva prov pa samma dag. Det var bara sma prov, men anda. Men det gick bra i alla fall, tror jag. Det visar sig val. 

I november kommer nagra utav mina slaktingar till London sa just nu haller jag pa och letar hotell for fulla muggar. Men det ar inte latt da mycket verkar vara fullbokat redan.

I morgon fyller Csilla ar...=)

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0