IKEA

Godkvall!

Det blev inte Rocky igar, det blev IKEA i stallet. Neal hade bil igar (jobbets) och det ar inte sa ofta det hander. Sa det ar bast att passa pa nar man kan. Vi irrade dock bort oss nanstans langs vagen, och inte nog med det hade vi knappt nan bensin kvar i tanken och ingen bensin station i sikte. Tillslut stannde vi och fragade efter narmsta bensin station, men nar vi val kom dit var vagen avsparrad av typ 4 polis bilar. Efter att ha kollat kartan, tankat bilen, akt runt i cirklar och svurit hogt kom vi antligen fram till IKEA. Slutet gott.
Val inne pa IKEA hade dom ingenting kvar som vanligt, sa ingen matta, tvattkorg eller boxar som jag skulle kopa fanns. Men vi hittade en stor tavla till sovrummet (svart vit som alla andra tavlor o foton jag har), plantor till koket, en vas och lite annat sma plock. Sa resan var inte helt forgaves. Sen handla vi saklart lite svensk mat i mat butiken. Falukorv (till Neal), kraftost och brod hade dom (fryst) det har jag aldrig sett forut. Mums..

Vi ses i morgon igen, for da ar jag pa jobbet och kan skriva massor..

Kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0