In till stan

Idag har jag varit i skolan. Jag kanner mig battre idag, men fortfarande inte helt frisk. Vi sluta klockan ett idag och jag ska traffa lillebror i stan klockan 4 nar han har slutat jobbet sa snart maste jag aka tillbaka. Men det gar fort, det tar bara 10 minuter pa tunnelbanan. Vi ska leta julklappar och jag vet inte alls vad vi ska kopa till nan an sa lange.
Som vanligt ar det mycket som ska hinnas med i veckan som skolarbeten och en del sma grejer som maste fixas, och det kanns inte riktigt som jag har planerat min tid sa val. Ikvall nar jag kommer hem maste jag plugga franska, annars sitter jag dar pa franska lektionen pa fredag och fattar ingenting. I morgon jobbar jag och sen ska jag och Frida ivag pa Robyn konsert pa kvallen. Vi ska lyxa med tarre in till stan for annars hinner vi inte komma in i tid.


E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0