Lill-Lordag.

Idag ar det Onsdag, aven kallad lill-lordag i Sverige. Har i England ar val varje dag lill-lordag....iallafall for pubalskare och det ar val nastan alla...

Det blev ingen glasogonprovning igar for det regnade sa mycket att det knappt gick att ga ut. Men idag ska det bli av! Laura ska folja med som smakrad.

Igar hande inte mycket, jag och Beth kollade pa TV sen slocknade jag vid tio med smink pa och lampan tand. Jag var iallafall utvilad imorse nar jga vaknade.

Imorgon ar jag ledig for Tess kommer. Vi ska gora stan imorgon. Det ska bli kul for jag har inte varit i stan pa evigheter!! Jag ska shoppa loss nu!!!

Pa lordag har vi bjudit hem lite vanner. Det blir drinkar, snacks och mys och sen far vi se om vi gar ut. Bilder kommer givetvis!

Fx

Kommentarer
Postat av: Elli

Du kan val ta ett kort pa dig med brillorna om du koper dom idag sa jag far se?

2007-10-10 @ 16:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0