Midweek.

Tjaba tjena halla!

Hur har ni det en dag som denna? Jag sitter pa jobbet och tanker att dagen har gatt ganska fort. Imorgon ar jag ju ledig och jag ser verkligen fram emot det.  Sen ar det Fredag och da ska jag sova hos Johanna. Sen pa lordag ska jag till Richmond for att traffa Laura.

Igar kvall lagade jag mat till mig och Beth. Sen kom Simon och vi badade skumbad. Han bredde ut sig sa jag blev irri. Men det var mysigt! Vi hade tant levande ljus och hade en valdoftande badolja. Sen borjade det lukta avlopp av nan anledning...inte sa romantiskt kanske men vi overlevde. Jag skyllde pa att han fes...

Ikvall ska jag nog bara vara hemma tror jag. Jag ar lite halvpank. Kopte fotbollsbiljetter idag for £90. Ett hal i planboken...

KRAM F.

Kommentarer
Postat av: Lina Länk

Tja ba! Nu har jag varit inne o läst, mycket kul. Ditt liv känns lite mer innehållsrikt än mitt för tillfället, känns som att jag ta mej fanken bor på jobbet.... Puss o kram

2007-10-17 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0