Misstolka inte!!

Detta ska nu absolut inte misstolkas, men en kollega fragade mig i forra veckan om jag nagonsin funderade pa namn till mina barn om/nar detta blir aktuellt. Detta ar absolut inte aktuellt de narmaste aren men det fick mig anda att fundera. Jag har aldrig varit speciellt lockad av tanken att ha barn men vem vet, man kanske andrar sig i framtiden nar allt kanns ratt.

Hursom, manga namn klingar ju lite olika pa Svenska/Engelska. namn som kan lata hemska pa Svenska kan lata fina pa Engelska och vice versa. Jag tycker valdigt mycket om namnet Ruben till killen. Till tjejer gillar jag Mia, Faye och Iris. Dessa namn tycker jag ar valdigt fina, speciellt pa Engelska.

Vad har ni for namntankar?

Fx

Kommentarer
Postat av: Mia

Namnförslaget tackar man för!!

Kram

2008-04-07 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0