Mocha.

Jag har aldrig varit en kaffedrickare. Jag smakade en gang nar jag var tolv ar eller liknande men hallde salt i kaffet istallet for socker. Sa var det med det. Nu gillar jag ju verkligen saker med kaffesmak sa pa nat satt skulle jag anda vilja lara mig att dricka kaffe. Jag har haft magkatarr vid ett flertal tillfalles sa detta ar val inget att efterstrava men alla dessa olika kaffesorter och smaker lockar mig. Sa ikvall tror jag att jag ska sla till pa en Mocha! Vad tror ni? Kommer jag att gilla det?




Annars ar jag valdigt fortjust i Chai te och Rooibos. Dessvarre brukar de flesta cafeer halla i alldeles for mycket socker i det. Hemma dricker jag Rooibos med flytande honung och en skvatt mjolk i. Yum.

Fx

Kommentarer
Postat av: Elinor

Oh jag tror du kommer att gilla Mocha, den smakar ju ratt mycket choklad. Den ar god.

2007-10-30 @ 18:47:19
Postat av: Frida

ok, jag ska rapportera imorgon. Jag ska kolla med Tarzan om han ska spela rugby pa lordag, annars kanske vi kan motas upp pa en drink alla fyra innan vi drar till Johanna? Vad sags? x

2007-10-30 @ 18:56:01
Postat av: Cilla

A men mocha kommer du verkligen gilla... typ slicka kanterna på koppen efteråt. Jag brukar lyxa me latte me hasselnötsmak. Eller en kaffe me wienerchokladsmak. Typ varmt drickgodis ;-)
Jag åker till Madrid 24/12 till 2/1
Kram kram

2007-10-30 @ 20:47:07
Postat av: Cilla

P.S.
Jag tycker törs inte dricka rooibos te... för jag tycker de låter som rabies.!!!

2007-10-30 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0