Monday!

Helgen gick som vanligt alldeles for fort. Jag kanner mig dock ganska utvilad efter lite mer an 8 timmars somn.  I fredags sov jag over hos Johanna. Hon lagade en underbar Thai-soppa med rakor (recept kommer) och till efteratt at vi "The Skinny Cow" glass. Yum! Vi kollade pa Vacancy, en skrackis som gav oss manga hopp och skrik men som annars var hyfsat kass.



Pa lordagen vaknade vi vid nio, kakade frukost och sen akte jag hem bara for att snabbt duscha och sen aka till underbara Richmond for att luncha med Laura. Vadret var toppen och vi strosade runt lite innan vi gick till Slug & Lettuce for att ata lunch. Jag drack en Spritzer till min lasagne och coola Laura tog en JD & Dietcoke till sin burgare. Jag kande mig lite tipsy faktiskt.... cheap date... ;-)

Vid fem tog jag taget hem bara for att duscha (igen) och gora mig fardig for att aka till Elinor.  Vi drack vin och loste varldsproblemen innan vi drog ut. Rapport har ni redan fatt.

Sondagen var slapp som vanligt. Jag kollade klart pa Prison Break, det var ju ganska bra men maste erkanna att det var lite waste of time...

Sen flyttade jag och Beth ut lite skit ur lagenheten som hon skulle ta hem till sin mammas hus. Jag kollade pa The X-Factor, det ar sa grymt bra!! Sen laste jag lite ur Camilla Lackbergs Olycksfageln, den verkar lika bra som de andra!

Nu ska jag ga och fika!

Hur har er helg varit???

KRAM Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0