Nisses tuggummi!

Jag och tjejerna som jag vaxte upp med (Cilla, Ella, Stina, och sa Jan-E forstas) har alltid gillat galenskaparna.

Vi var formodligen sista generationen som uppskattar san humor skulle jag gissa. Elinor, som ar 4 ar yngre, ar inte sa insatt. Haromdagen kom jag pa mig med att sjunga "Folk som vill va' balla, och det vill ju alla, dom vill ha NIsses Tuggummi. Jag fragade Elli om hon hade sjungit pa den for jag visste inte hur jag plotligt kom att tanka pa den, men hon sag ut som ett fragetecken....

Nagra andra klassiker ar ju Kalle Kotte, Farbror Frej, Sportattack och Pyssel och Papp.

Googla Turderland sa hittar ni en sida om Galenskaparna. Mycket kul.

Kram Fx.

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag kommer faktist ihag Farbror Frej.. da var ju jag liten=)

2007-10-24 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0