Rocky

I helgen? I lordags var vi som sagt i Richmond och traffa Laura. At en massa goda tapas och sen drinkar pa det. Jag tog ocksa lite bilder, fast dom ar nog inte helt olika dom bilderna som Frida tog. Men tarzan har med sig kameran idag med alla bilder pa sa jag far lagga upp dom lite senare.

I fredags blev det lite for mycket vin da jag o Neal var pa puben och kollade pa rugbyn med nagra utav hans kompisar. Sen i sondags akte vi till Covent Garden och leta jacka. Men jag hittade ingen sa det slutade med att vi kopte Rocky DVD boxen pa HMV rean och akte hem och kollade pa det i stallet.

I kvall ar blir det sista Rocky filmen. "Eye of the tiger...dadadaaaaaa..."

image74

FAO Frida: Yes jag kommer med pa torsdag. Ska alla i receptionen med?

Ex

Kommentarer
Postat av: Frida

ja,alla ska med. Vi tar en tarre. Ta pa dig nagot halvfint. Jag tar en klanning bara tror jag, inget speciellt.
See you thursday. Planer for helgen? Ska vi gora nat en av dagarna? Jag vill ha en ganska lugn helg...
Kram

2007-10-02 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0