Sjuk.

Idag ar jag sjuk. Det ar inte roligt. Jag ar snuvig och lite febrig och allmant hangig. Men jag pallrade mig ivag till jobbet anda. Onskar att jag kunde ha stannat i sangen med min sockertopp istallet. Imorgon ska jag nog vara hemma och friskna till for da jobbar Elli Karamelli.



Simon kom over igar. Vi hade inte setts pa en vecka sa det var mysigt. Jag lagade mat som vi blev alldeles pruttiga av och bada hade ont i magen sen..haha. Typiskt mig. Var nog for fett kanske. Han hade med sig en stor Toblerone som vi mumsade pa. Jag hade hyrt film efter hans onskemal och det var nog fan det tristaste jag sett. The Good Shepherd. Somnpiller!

Det ar sa jobbigt att behova ga upp pa morgonen nar man bara vill mysa!!!!!

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0