Tarzans

Just nu sitter jag har vid datorn med plugg angest, som vanligt. Jag hade tankt plugga igar men det blev inte sa. Men idag gjorde jag ett nytt forsok och nu har jag faktist suttit i flera timmar sa jag tyckte att jag fortjanade en blogg paus.

Gardagen var trevlig. Bade jag och Frida var lite sega i started men sen kom vi igang igen. Vi drog in till centrala London, det ar inte ofta det hander kan jag saga. Det ar alltid sa mycket folk overallt och en massa turister sa vi brukar inte orka eller vilja ga ut dar. Men Neal och co kom aldrig sa langt som till Liverpool St utan blev kvar i St Christofers place, vilket ligger precis vid Oxford St, sa jag och Frida drog dit efter matchen (England forlora...).
Sen stangde puben vid 11-12 och ingen hade nagot forslag pa vart man kunde ga, da kom jag och Frida pa att The Camel lag precis runt hornet. The Camel var varat standard stalle nar vi jobbade pa FCUK for tva ar sen, nastan alla brukade ga dit efter jobbet pa helgerna. Sa det var jatte kul att komma dit igen, och dom spelade riktig "Frida och Elli" musik. Det mesta var sig likt forutom att dom hade byt namn till The Moose i stallet for The Camel.
Sen nar vi var pa vag ut fran baren sprang jag pa en gammal FCUK kille som jag brukade jobba ihop med pa den tiden, vi har inte sett varandra pa kanske tva ar sa det var ju lite lustigt att jag skulle traffa pa honom just dar. Sa det var lite som att ga tillbaka i tiden igar. Det var en kul kvall.

image103
Tva tarzans.. (igar kvall)


Kram E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0