Weekend report.

Tjena tjena.

Ny vecka, nya tag. Snart aker jag hem till Sverige sa jag har nedrakning...det ska bli sa skont!

Sa har var min helg:

I Fredags gick jag, Laura och Natalie till puben efter jobbet. Vi stannande bara i drygt en och en halv timma men hann svepa fyra drinkar sa jag var lite lullig nar jag akte for att mota Simon. Vi gick ut pa middag. Det var jattegott, tror jag, jag var ganska tappt i nasan och kande inte mycket smak tyvarr. Jag at grillade tigerrakor som var marinerade i chili och vitlok. Till det at jag sweetpotato mash. Yum!

Pa lordagen lag vi och drog oss till halv elva, sen skulle Simon till gymet och jag gick hem. Bettan och jag drog till Putney och handlade lite. Jag kande mig risig sa jag gick hem efter att ha handlat lite mat. Sen spenderade jag resten av lordagen i sangen. Ganska skont faktiskt. Bettan hade kompisar over sa dom partade lite innan dom gick ut.

Pa Sondagen kande jag mig lite piggare sa jag akte och traffade Elinor. Vi skulle fika och sa skulle hon hjalpa mig hitta present till Simon. Det gick bra faktiskt. Vi fikade pa Paul's och drack choklad som var tjock som om man bara hade smalt en chokladkaka. Men gott var det. Vi var bada ganska hostiga och snoriga och allmant ofrascha...
Jag kopte likadan korg som Elinor fast svart (2st) till mitt smink, nytt puder, CSI Miami series 1 part 1 (collection completed) och sa presenter till min honey.

Foljande fick han:

image118

En necessar som jag fyllt med blandade produkter och en T-shirt i ekologisk bomull fran Levi's.

Necessaren inneholl:



Sa har fint sag det ut nar det var inslaget:

image119

Simon kom over vid sju, vi mos lite innan vi at pizza (igen). Sen kollade vi pa The X-Factor (igen). Sen hade jag kopt "birthday cake" till honom. Det var egentligen bara lemon cheesecake i fina skalar men han blev sa glad. Sen fick han sina presenter och verkade uppskatta dom jattemycket. Han blev supernojd over sin necessar med produkter och gillade t-shirten men en av "telefonledningarna" var lite tajt over hans valtranade bringa. Motivet pa t-shirten, om ni inte kan se det, var namligen faglar som sitter pa telefonledningar, men telefonledningarna var riktiga tradar som tyvarr stramade lite.

Sen fick jag en massa pussar och kramar innan vi avslutade kvallen med...fotbollskvall...

Hur har ni haft det?

Kram Fx

Kommentarer
Postat av: Neal

i hope he doesn't read this blog! looks good though

2007-10-29 @ 11:06:08
Postat av: Frida

I gave it to him last night actually. We're out for a romantic b-day dinner on wednesday so I thought I'd give him his pressies before. He was really pleased!
How are you?

2007-10-29 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0