Yesterday...

Gardagskvallen var trevlig. Champagne, underbar mat och trevligt sallskap. Vi i receptionen har faktiskt aldrig varit ute tillsammans sa det var jattekul. Var hogsta chef forsvann i vimlet som en iller medans vi andra tog ett bord och satt och snackade.  Stallet var coolt inrett och hade en bra atmosfar. Elinor tog nagra kort som hon far lagga upp sen nar hon har tid. Alicia, som ar var manager, ar blond och valdigt vacker for sina 53 ar och vi brukar skoja att hon kunde vara var mamma. Vi lurade faktiskt en man igar att jag och Elinor var hennes dottrar. Han gick pa det! Det var jattekul. Hon ar blond hon med och skulle nog kunna vara var mamma. Tyvarr foll det nar mannen fragade hur gamla vi var och Alicia inte visste...haha.

Idag skiner solen och det ar harligt hostvader har!

Pa mandag ska jag till optikern. Jag hoppas att jag far glasogon! Jag far sa ont i ogonen och huvudet nar jag sitter vid datorn hela dagarna sa jag hoppas nagot kan hjalpa!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0