Berlin!

Hej allihopa.

Idag varker muskler i kroppen som jag inte ens visste att jag hade. Min promenad till jobbet imorse mjukade upp mig lite men nu gor det ont igen, Fast traningsvark ar en ganska harlig kansla.
Berlin var, som alltid,fantastiskt. Effortlessly cool ar en bra beskrivning. Coola barer och klubbar, underbar mat och fantastisk shopping!


Pa torsdagen gick vi till en klubb som hette "Weekend" och lag pa tolfte vaningen i ett hoghus. Vi hade jattekul och musiken var super.


Pa fredagen blev det shopping pa formiddagen och lite vila pa eftermiddagen innan vi gick till en pub. Senare blev det middag foljt av underbara drinkar pa en bar. Curfew'n var satt till midnatt sa vi skulle vara pigga till lordagens fotboll.

 
Fotbollsturneringen ar alltid jattebra anordnad. Vi kom dit strax fore nio och at frukost pa plats. Sen var det fotboll blandat med mat hela dagen. Vi gick vidare till semi for att dar forlora pa straffar. Lite bittert for vi hade ett bra lag.


Jag skadade foten nar jag fult fallde en kille bakifran, bad kharma antar jag...jag stod over en match men spelade sen pa varktabletter och kylspray.



Sedan blev det dusch, mat och drinkar innan vi akte tillbaks in till Berlin for att ga pa en restaurant/klubb som hette "White Trash". Dar at vi underbara hamburgare och drack perfekta drinkar. Jag drack "Trash Russian" vilket var som en White Russian fast med en shot espresso. Gissa vem som inte kunde somna pa natten efter tre sadana...

Pa sondagen var vi alla slitna och trotta och var nog alla lika glada att komma hem.



Hoppas ni har haft en bra helg!!

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0