Cilla.

Hurra! Min alskade van Cecilia har fattat det har med att kommentera...mer sant! Vad kul att veta att du laser vannen!!

Hon har tydligen, som sa manga, fastnat i Facebook trasket. Det har inte jag, an. Pa jobbet har vi inte tillgang till det och hemma har vi inte skaffat internet an. Tur det kanske for jag skulle nog bli fast!!

Vi har fatt sa fint vader helt plotsligt, lite brittsommar..hehe.

Trots min inte alltid sa halsosamma diet har jag gatt ner 7kilo pa ungefar 6 veckor. Det maste bero pa att jag gar en mil om dagen. 5 kilometer pa morgonen till jobbet och 5 kilometer hem. Det ar valdigt skont och inte speciellt anstrangande. Jag kanner mig mycket piggare och folk har borjat kommentera att det syns! Hurra, mer sant! ;-)

Nu ar det bara 1 1/2 timma kvar tills hemgang och forhoppningsvis en lyckad middag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0