Eftermiddagen.

Jahaja, da var det inte langt kvar innan dagens slut. Harligt tycker jag! Idag har det varit lite lugnare an igar tack och lov. Imorgon borjar jag 08.00, inget jag ser fram emot da jag ska ha myskvall med Tarzan ikvall. Han ska dock ocksa upp tidigt imorgon sa da kanske det blir lite lattare...(intalar jag mig).

Det blev en brownie idag ocksa, fast denna gang delade vi pa en...den ar helt underbar, smalter i munnen som smor...kanske for att den mest innehaller smor....jag och Laura latsas att den ar fett- och kalorifri...Da kanns det lite battre.

Jag funderar pa vad jag ska hyra for film. Jag tror faktiskt att jag ska strunta i vad Tarzan vill se och vara lite sjalvisk. Jag har nyss kopt lite nya filmer sa det far nog bli en av dom. Annars blir det CSI...

Ater till jobbet.

Kram pa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0