En ny årstid

Nu ar jag tillbaka pa jobbet. Idag ar bade Frida och varan chef sjuka. Sa idag sitter jag har i min ensamhet och catchar upp med alla bloggar och laser nyheterna. Jag har massor att lasa i kapp, men det ar kul.

Nu nar jag har varit pa semester kanner jag att jag kan slappa sommaren och ga vidare mot hosten. Sa nu ar det dags for lite host shopping. Varmen haller i sig lite langre har i England an i Sverige sa jag har annu inte anvant borja anvanda stovlar och andra host klader. Men det far nog bli till lite host shopping har snart och sen sa. Jag vill handla en massa nytt. Stovlar, Jeans, koftor och ja allt. Vi far inte anvanda jeans har pa kontoret, men i morgon sa borjar jag uni igen och da kan jag borja ha pa mig jeans igen. Om jag nu far pa mig ett par jeans efter alla slappa sommar klanningar? Det blir en omstallning. Sen blir det mycket gymma (traning pa gymmet) nu efter alla kakor och chips och gud vet vad pa semestern=)  

Snart fyller jag ar (23 Sep), da blir jag 23 ar!


E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0