Fredag!

God Morgon kara vanner!! Idag ar det fredag och det ar vi val alla glada for? Jag ar det iallafall. Ikvall ska jag ut pa drinkar med vackra Laura. Imorgon ska jag: SOVA UT, sola solarium, shoppa, stada lyan, kolla pa fotboll och traffa Tarzan pa kvallen. Pa Sondag ska vi hitta pa nat trevligt. Jag funderar pa nagonting men vet inte vad. En utflykt nagonstans kanske.

Richmond Castle.

Gardagskvallen var jattemysig. Jag gjorde en lyxraksallad till mig och Simon. Den blev uppskattad. Sen kollade vi pa "Music and Lyrics". Efter mycket suck och ston fran Simon sa verkade det som om han verkligen gillade filmen. Men det kunde han ju sjalvklart inte erkanna. Men det syntes pa honom... Till filmen at vi jordgubbar och 70%ig choklad med hallon infusion. Gott gott. Sen somnade vi pa ett ogonblick och jag var helt ovillig att ga upp imorse. Min babyboy lag kvar och snusade i sangen nar jag gick. Orattvist.

Nu ska jag ata Hob-Nobs och dricka te...har en lang dag framfor mig.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0