Glorious Tuesday.

Eller kanske bara..Tuesday.

Min DVD-spelare la av i helgen sa jag var tvungen att fixa en ny. Jag gjorde lite efterforskningar och hittade en Philips till ett hyfsat pris. Slangde aven med Kaiser Chiefs nya cd, och den gamla... Bestallde fran guldgruvan Amazon.

Igar kom Beth hem fran sin laaaanga holiday. Det var sa kul att ses igen och catch up. Vi at take away Pizza och kollade pa 9/11 tills jag somnade vid 22.30.

Idag skiner solen och det ar ganska varmt men man borjar kanna de underbara hostvindarna. Ah, det ar sa harligt, jag gillar verkligen hosten.

Elinor messade igar och sa att de hade det varmt och skont. Harligt for dom. Funderar allvarligt pa semester i november...nan som ska med?

Nu ska jag ata jordgubbar, mums.

Kram F

Kommentarer
Postat av: Cilla

Frida... va härligt o se dig!
Jag lusläser o följer ditt liv här på "receptionen" så de e väl dags att lägga in en kommentar nu´rå! Fan va gla du ska bli!
Vi kommer sakna dig grymt mycke på kräftis i helgen, men de kommer ju fler fester!
Jag har trillat i FaceBook träsket lite... skaffa du me!!! Du kommer fastna direkt... inte få nå jobb gjort ;-)
Miss You!!! Kram gumman!

2007-09-12 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0