Hurra!

Vi hurrar for Torsdag, HURRA! Imorgon ar det fredag...

Gardagskvallen var mycket trevlig. Forst fixade jag boilern, antligen varmt vatten igen. Sen kom Sylwia over och vi sprang (vi var sena) till Putney for att motas av langa koer till biljettkopet. Suck. Vi bestamde oss for att traska till Fulham for att se den senare forestallningen istallet. Filmen borjade inte forran 10pm sa jag var ganska trott nar den var slut.
Filmen var toppenbra. Maste rekommenderas. En mysig och rolig romantisk komedi och vi skrattade mycket!

Jag kom hem efter midnatt och stupade i sang. Imorse fick jag dra mig ur sangen...

Nu har jag druckit tva koppar te och atit tva kakor, kanner mig peckish. Igar at jag och Laura varsin helt underbar Brownie. Den bara smalte i munnen! Idag vill vi ha mer!!!!


Imorse lyckades jag gora matlada. Jag kom visserligen forsent till jobbet, men anda. Jag gjorde en sallad pa spenat, chick peas, feta, rodlok och king prawns. Till det kopte jag Caesar dressing. YUM!

Ikvall kommer Simon. Vi ska ha myskvall och kolla pa film och ata take away. Jag tycker att vi ska se "Music and Lyrics" men jag tror inte att min darling kommer att agree. Jag kanske kan muta honom med chips och lovely Taco dip fran Sverige!

I LOVE!!!!!

Nu maste jag jobba lite.

Kram F

(Bilder fran google.se och OLW)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0