Ikvall.

Jag ar en tont, det ar inget att hymla om, sa ar det bara. Jag tror att det ar mycket pa grund av detta som jag och Elinor kommer sa bra overens eftersom hon ar annu tontigare.



Hur som helst.... Idag anlande mitt paket fran Amazon, jag hade forhandsbestallt CSI Las Vegas series 7, Part 1. Jag bara langtar tills ikvall da jag kan dra for gardinerna, ta pa mig pyjamasen, ata nagot smarrigt och kolla pa CSI hela kvallen...formodligen aven halva natten, darfor har jag tagit ledigt imorgon formiddag. Som sagt, jag ar en tont!
Dessutom ska jag traffa min Tarzan (Simon) som jag inte traffat pa en vecka sa det ska bli mysigt. Han vet dock inte om mina planer for kvallen...det far bli en overraskning...Vad glad han ska bli...

CSI: Crime Scene Investigation - Season 7 Part 1

See you later.

/Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0