Live fran receptionen.

Jahaja mina vanner, da var det en ny dag med nya tag. Helgen var jattebra. Jag och Laura var ute och gjorde Fulham osakert pa fredagen. Lordagen var ganska slapp, jag och johanna gick och at lunch pa Gourmet Burger Kitchen (yum!) och shoppade lite. Simon kom vid halv atta. Vi gick ut  och at Tapas och drack vin. Pa sondagen var det fint vader sa vi at frukost pa favvohaket  "Tinto". Sen gick vi till parken och solade och spelade fotboll tills vi blev osams for jag tyckte att han fuskade.
Efter det gick vi hem och kollade pa Rugby. (Jag laste Stieg Larssons Man som hatar kvinnor) Sen var det rugby hela kvallen tills jag lagade middag. Sen akte han hem och jag kollade pa "Hell's Kitchen"

Idag ar det live fran receptionen igen...lite sliten...



Kram Fx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0