Mattstock

Tack for era pepp inlagg, hela tva stycken fick jag..hehe. Det ar sa har att haromdagen hittade jag mina gamla jeans som jag anvander som mattstock har i livet (ibland ar jag sa rolig) och sa lange dom har byxorna ar for stora sa ar det lungt, vilket dom har varit dom narmsta tva aren, men nu satt dom perfekt. Fan. Sa nu ska jag fan branna kalorier tills byxorna hasar ner till knana varje gang jag forsoker ta pa mig dom. Sa nu maste jag vara stark sa att jag klarar det har, och da maste ni vara starka med mig. (Tont).



Update: Frida kommenterar sa har pa mitt inlagg: "Jag borjade med det har sa du maste ju peppa mig med!!!!!". Sa alla maste peppa Frida ocksa.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag borjade med det har sa du maste ju peppa mig med!!!!!

2007-09-27 @ 14:21:00
Postat av: Ann

hahhaa... varför känner jag igen det där så väl?!!?1
Ska oxå vara duktigt och gå iväg o träna =)

2007-09-27 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0