Middag...

Ja inte fan sag val min middag ut som den gjorde pa bilden... men det blev ganska gott faktiskt. Alla verkade nojda och ingen ar sjuk idag. (Beth at ocksa) Till "dessert" at vi yoghurt coated peanuts, fasen vad goda dom ar!! Sen kollade vi pa Hell's Kitchen. I ar med Marco Pierre White som ar sa javla up his own arse!! Dryg javel. Jag gillade Gordon Ramsey...

Det ar sa skont med fredag, det har varit en ganska lang vecka men den har gatt relativt snabbt. Jag ser fram emot att fa sova ut imorgon bitti. Funderar pa att shoppa lite kanske och gora ett nytt forsok att sola solarium. Elinor kommer ju hem imorgon och jag vill inte se ut som en blekfis...
Min brors tjej, Pia, fyller ar nasta vecka sa jag ska kopa nagot at henne. Min van Mias son Hugo fyller ocksa ar. 4 sadana, stora killen! Jag ska hitta nagot roligt at honom och skicka hem. Han gillar Thomas the tank engine sa det blir nog nagot i den stilen.

Ikvall blir det S-Bar efter jobbet med rugby och spritzers. Jag ar sugen pa att bli lite berusad. Imorgon ska jag nog pa bio med Tarzan, nan skitfilm han ville se som jag val far offra mig att folja med pa.

Nu: Jobb.

Fxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0