Peppa mig

Det var langesen jag skrev har. Det har inte blivit av eftersom jag ar tillbaka i skolan nu. Men idag jobbar jag. Jag kommer jobba varje torsdag, och sen kanske lite extra om jag kan. Men jag ska forsoka uppdatera har lite oftare an sa. Sa ni som mailar mig pa jobbet kan maila pa min vanliga mail dom andra dagarna nar jag inte ar har om ni vill ha svar snabbare.

Helgen i Stockholm var rolig. Det var ju ocksa min fodelsedag da. Sa det var kul att traffa alla. Jag glomde ta med min kamera idag, sa jag kan inte visa nagra utav bilderna jag tog. Men jag kan lagga upp dom i morgon eller ikvall kanske om jag orkar/hinner.

Vad har hant i veckan? Ja inte sa mycket mer an att lektionerna i skolan startade i veckan. Vi hade Nutrition igar och det var jatte kul att antligen fa komma igang med det. Jag tror att det kommer bli den basta lektionen av dom alla. Sen i morgon har jag lektioner pa Regent Street campus det har jag aldrig haft forut, sa det bli spannande. Jag gar pa Cavandish campus som ligger inte sa langt darifran. Dessutom ar Regent campus mycket narmare t-banan an mitt campus sa det passar mig utmarkt.

Visst ar jag duktig? Igar gick jag till skolan som tar strax over en 1 timma att ga. Sen efter skolan akte jag till gymmet och var dar ca 45 minuter och gjorde crosstraining, mage och rumpa. Sen gick jag hem. Sen idag gick jag till jobbet som tar 35-40 minuter (jag gar alltid till jobber iof). Sen ska jag till gymmet efter jobbet. Nu galler det bara att halla det har uppe och ga till gymmet regelbundet. Men visst har jag varit duktig? Eller? Peppa nu da.


Ex


Kommentarer
Postat av: Frida

ja oj, det ar jattebra!! Keep up the good work!!! Nu peppar vi varandra!!!

2007-09-27 @ 12:32:39
Postat av: Elli

Tack. Okej..Peppa peppa peppa...

2007-09-27 @ 13:13:59
Postat av: Ann

ojjj... så duktig du är !!!=P

2007-09-27 @ 13:37:34
Postat av: Elinor

Javisst ar jag Ann...=) Som sagt det galler bara att det haller i sig nu.

2007-09-27 @ 13:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0