Richmond



Har ar en bild pa en park; Richmond Hill Surrey i Richmond, London. Visst ser det fint ut? Det ar svart att tro att det ar i London nar man kollar pa bilden. Men det finns jatte manga fina stora parker i London man kan ga i och glomma bort att man faktist ar i en storstad. Jag kollar lite pa bilder pa Richmond darfor att jag och Frida tankte aka dit pa lordag och traffa Laura som bor dar. Vi tankte ga ut och ata och sen ta lite drinkar. Jag har faktist aldrig varit  dar vilket jag borde skammas for. Alla sager att Richmond ar helt fantastiskt vackert. Men sen sa ar det ocksa ett utav det dyraste bostads omraden i London.
Pa en av Richmonds turist sidor pa natet skriver dom sa har: "Welcome to London's most attractive borough, which for hundreds of years has been a favourite retreat of Royalty, the rich and the famous".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0